Akademia
Franczyzobiorcy
Twoje centrum wiedzy
o franczyzie z AM AM Kebab
Artykuły
Video
Historie sukcesów

Jakie zagadnienie Cię interesuje?
Najnowsze materiały edukacyjne
-
Zarządzanie lokalem
Jak radzić sobie z trudnymi klientami w punkcie gastronomicznym AM AM Kebab?
22.05.2025
W każdej gastronomii, niezależnie od tego, czy prowadzisz przyczepę gastronomiczną AM AM Kebab, czy inny lokal, spotkanie z trudnym klientem jest nieuniknione. Ważne jest jednak, aby wiedzieć, jak radzić sobie w takich sytuacjach, ponieważ sposób obsługi klienta może wpłynąć na reputację Twojej przyczepy gastronomicznej. W tym artykule podpowiemy, jak skutecznie zarządzać konfliktami i budować pozytywną atmosferę, nawet w obliczu wyzwań. Dzięki temu o wiele łatwiej przyjdzie Ci opanowanie stresujących sytuacji!
-
Zarządzanie lokalem
Jak znaleźć dobrego pracownika?
22.05.2025
Praca w przyczepie gastronomicznej AM AM Kebab wymaga od pracowników wyjątkowego połączenia umiejętności, zapału i odpowiedzialności. Nie każdy odnajdzie się w dynamicznym środowisku gastronomicznym i nie każdy posiada cechy charakteru, które są pożądane w tej branży, dlatego rekrutacja powinna być w pełni przemyślanym i zorganizowanym procesem. Warto wiedzieć, na jakiej zasadzie dobierać sobie współpracowników i czym powinni się wyróżniać.
-
Finanse i rozwój
Od czego może zależeć sprzedaż kebaba?
22.05.2025
Sprzedaż kebaba podobnie jak w przypadku innych dań typu fast food, zależy od wielu czynników. Otwierając własny lokal lub przenośną przyczepę gastronomiczną, warto zwrócić uwagę na aspekty, które mogą przyczynić się do sukcesu lub jego braku. W artykule omówimy kluczowe elementy, które mają wpływ na wyniki sprzedażowe kebaba – od lokalizacji i jakości składników, przez obsługę klienta, aż po marketing i sezonowość.
-
Finanse i rozwój
Aplikacje do zamawiania jedzenia
25.04.2025
Współpraca z aplikacjami do zamówień jedzenia to dla wielu restauratorów i właścicieli punktów gastronomicznych szansa na zwiększenie sprzedaży. Z jednej strony daje dostęp do szerokiego grona klientów, ale z drugiej może wiązać się z wysokimi kosztami i innymi ograniczeniami. Sprawdź, jakie są najważniejsze zalety, ale i wady korzystania z tego rozwiązania.
-
Marketing i sprzedaż
Niezbędne narzędzie franczyzobiorcy
25.04.2025
Współczesna franczyza to nie tylko logo i sprawdzony model sprzedaży. To również przemyślana obecność w internecie – zwłaszcza w mediach społecznościowych. Facebook, Instagram czy Google to dziś główne kanały komunikacji z klientem lokalnym. Dlatego w ramach wdrożenia franczyzobiorcy przechodzą kompleksowe szkolenie z zakresu marketingu cyfrowego.
-
Marketing i sprzedaż
Marketing lokalny – klucz do sukcesu punktu franczyzowego AM AM Kebab
23.04.2025
Otwarcie nowego punktu franczyzowego to nie tylko formalność i przygotowanie lokalu. To także moment, w którym trzeba przyciągnąć uwagę lokalnej społeczności — zanim zrobi to konkurencja. Nawet najlepszy produkt czy silna marka nie zagwarantują sukcesu, jeśli nikt w okolicy o nich nie usłyszy.