?>
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO AM AM KEBAB
1. Postanowienia ogólne
1. Organizatorem programu lojalnościowego (dalej również: „akcji”) jest Dolci Sapori spółka z
ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Nowych Babicach, wpisana do rejestru
przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000858057, zwana dalej
„Organizatorem”, będąca właścicielem punktów sprzedaży wyrobów gastronomicznych AM AM
Kebab.
2. Adres organizatora: ul. Ogrodnicza 72, 05-083 Babice Nowe.
3. Regulamin programu lojalnościowego jest dostępny w na stronie internetowej Organizatora
amamkebab.pl
2. Cele
Celem programu jest zachęcenie Klientów do dokonywania zakupów w punktach sprzedaży
wyrobów gastronomicznych. Dzięki zdobytej określonej ilości pieczątek i według poniższych
zasad uczestnik akcji będzie mógł otrzymać nagrodę.
3. Warunki uczestnictwa
1. Uczestnikiem programu lojalnościowego może być osoba posiadająca kartę do zbierania
pieczątek (dalej jako „Uczestnik”).
2. W programie lojalnościowym nie mogą brać udziału pracownicy punktów gastronomicznych
AM AM Kebab, franczyzobiorcy, oraz ich pracownicy.
3. Udział w programie lojalnościowym jest dobrowolny.
4. Czas trwania
Akcja rozpoczyna się z dniem otwarcia każdego punktu sprzedażowego wyrobów
gastronomicznych i trwa do odwołania.
5. Karta na pieczątki
1. Karty biorące udział w programie (dalej jako: „Karty”), będą udostępniane dla klientów w
punktach gastronomicznych AM AM Kebab do samodzielnego odebrania przy kasie lub wydane
na prośbę klienta przez Sprzedawcę punktu gastronomicznego AM AM KEBAB. Wzór Karty jest
dostępny w Załączniku nr 1.
2. Karty biorące udział w programie to: karty do zbierania pieczątek za zakup kebabów,
uprawniające do odbioru nagrody wskazanej na karcie zgodnie z załącznikiem nr 1, karty do
zbierania pieczątek za zakup frytek uprawniające do odbioru nagrody wskazanej na karcie
zgodnie z załącznikiem nr 1.
3. Karta nie zawiera danych osobowych Uczestnika, a samo jej okazanie w formie fizycznej
uprawnia Uczestnika do uzyskania pieczątki, z zastrzeżeniem punktu 6 niniejszego Regulaminu
oraz do odbioru Nagrody.
4. Okazanie Karty w innej formie niż fizycznej, w tym w formie elektronicznej lub w formie zdjęcia,
nie uprawnia Uczestnika do uzyskania pieczątki ani do odbioru nagrody.
5. Okazanie dwóch lub większej ilości Kart, wypełnionych pieczątkami częściowo, nawet w
przypadku gdy sumując pieczątki, liczba pieczątek wynosiłaby 9, nie uprawnia Uczestnika do
odbioru nagrody.
6. Z tytułu zgubienia, utraty lub zniszczenia Karty, Organizator nie ponosi odpowiedzialności. Na
żądanie Uczestnika, pracownik punktu AM AM Kebab, może wymienić Kartę zniszczoną,
przenosząc pieczątki, w liczbie odpowiadającej Karcie zniszczonej. Pracownik przenosi tylko taką
liczbę pieczątek, które można w sposób niebudzący wątpliwości odczytać z Karty zniszczonej
7. Organizator oraz pracownicy punktów gastronomicznych AM AM Kebab, nie są zobowiązani
do weryfikacji własności Karty. Samo jej okazanie uprawnia do odbioru pieczątki oraz nagrody, z
zastrzeżeniem warunków określonych w Regulaminie.
6. Zasady programu
1. Program lojalnościowy polega na zbieraniu przez Uczestników punktów, w postaci pieczątek
na Karcie. Zbieranie pieczątek trwa od dnia otwarcia każdego punktu sprzedaży wyrobów
gastronomicznych AM AM Kebab do czasu zakończenia programu. Wzór pieczątki przybijanej
przez sprzedawcę na karcie dostępny jest w Załączniku nr 1.
2. Do programu lojalnościowego może przystąpić każdy, kto zrobi zakupy w punktach
gastronomicznych AM AM Kebab, przy zakupie wyrobu z kategorii kebab lub kategorii frytki,
niezależnie od ich kwoty.
3. Pieczątka za zakup kebabu, może zostać umieszczona jedynie na karcie uprawniającej do
odbioru kebabu jako nagrody. Pieczątka za zakup frytek może zostać umieszczona jedynie na
karcie uprawniającej do odbioru frytek jako nagrody.
4. Uczestnik biorąc udział w programie lojalnościowym, zobowiązuje się do zbierania pieczątek,
w jednym, oznaczonym punkcie gastronomicznym, w którym następnie będzie mógł odebrać
nagrodę (dalej jako: „Wybrany Punkt AM AM Kebab”). Uczestnik nie może przedstawiać karty do
podbicia w innych punktach niż Wybranym Punkcie AM AM Kebab.
5. Pieczątki przyznawane będą według poniższych zasad:
a) Przy zakupie Wyrobu Gastronomicznego uczestnik programu otrzyma jedną pieczątkę z logo
AM AM Kebab wbijaną na odpowiedniej Karcie, która dostępna będzie w punktach
gastronomicznych AM AM Kebab.
b) Jednoczesny zakup większej ilości Wyrobów Gastronomicznych, nie uprawnia Uczestnika do
otrzymania większej ilości pieczątek.
c) Kartę należy okazać przy kasie, przed dokonaniem płatności. Uczestnik programu samodzielnie
okazuje Kartę do podbicia. Sprzedawca nie ma obowiązku przypominania Uczestnikowi o
przysługującej pieczątce.
d) Pieczątki przystawia sprzedawca, po zakończeniu zakupów, przed opłaceniu ich oraz przed
wydaniem paragonu. Pieczątka może zostać przybita tylko na Karcie, która uprawnia do odbioru
nagrody z tej samej kategorii Wyrobu Gastronomicznego.
e) Każda Karta zawiera miejsce na zebranie 9 pieczątek.
i) Uzupełnione wszystkimi pieczątkami AM AM Kebab Karty należy dostarczyć do Wybranego
Punktu AM AM Kebab w którym, biorącego udział w programie lojalnościowym do dnia
ogłoszonego jako jego zakończenie.
j) Pieczątki na karcie można uzyskać jedynie w Wybranym Punkcie AM AM Kebab.
7. Nagrody
Aby otrzymać nagrodę w programie należy zebrać 9 pieczątek za zakup kebabów lub frytek, na
karcie uprawniającej Uczestnika do odbioru nagrody z tej samej kategorii oraz przekazać ją
sprzedawcy w Puncie gastronomicznym AM AM Kebab. Za uzyskanie: 9 pieczątek na karcie
uprawniającej do odbioru nagrody w postaci kebabu – Uczestnik może otrzymać produkt
wskazany na Karcie zgodnie z załącznikiem nr. 1. Za uzyskanie: 9 pieczątek na karcie
uprawniającej do odbioru nagrody w postaci frytek – Uczestnik może otrzymać produkt
wskazany na Karcie zgodnie z załącznikiem nr. 1.
8. Odbiór nagród
1. Nagrody wydawane będą przez cały okres trwania programu lojalnościowego, zgodnie z
punktem 4 niniejszego Regulaminu do dnia ogłoszonego jako jego zakończenie na podstawie ilości
zdobytych pieczątek, po okazaniu Karty do zbierania pieczątek oraz po spełnieniu warunków
określonych w niniejszym Regulaminie. W przypadku nie odebrania nagrody do czasu
zakończenia programu uczestnik traci prawo do odbioru nagrody.
2. Uczestnikowi programu nie przysługuje prawo do zmiany nagrody na jej równowartość
pieniężną.
3. Uczestnikowi programu nie przysługuje uprawnienie do zastrzegania szczególnych
właściwości nagród.
9. Postanowienia końcowe
1. Deklarując wzięcie udziału w programie Uczestnik, wyraża zgodę i akceptuje zasady zawarte w
niniejszym Regulaminie.
2. W sprawach nieujętych w niniejszym Regulaminie, jak również zapisach Regulaminu budzących
wątpliwości rozstrzygać będzie Organizator.
3. Wszystkie materiały promocyjne dotyczące programu lojalnościowego mają jedynie charakter
informacyjny. Wiążącą moc prawną mają jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w trakcie obowiązywania Akcji
promocyjnej oraz skrócenia Akcji lub jej odwołania, z zastrzeżeniem, że uprawnienia nabyte na
podstawie Regulaminu w dotychczasowej treści będą w pełni respektowane.
5. Zmiana Regulaminu będzie komunikowana na stronie internetowej Organizatora
amamkebab.pl.
6. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Akcji promocyjnej Klienci mogą
zgłaszać na piśmie, listem poleconym na adres siedziby Organizatora z dopiskiem „Dział
Sprzedaży i Marketingu”, w okresie trwania programu oraz po jego zakończeniu, nie później niż
w terminie 14 dni od dnia ogłoszonego jako jego zakończenie.
7. O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data stempla pocztowego,
oznaczającego datę nadania listu poleconego (z reklamacją) w polskiej placówce pocztowej.
8. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 30 dni od daty wpłynięcia
reklamacji. W przypadku, gdy rozpatrzenie złożonej reklamacji przez uczestnika będzie wymagać
od Organizatora podjęcia dodatkowych czynności, czas na jej załatwienie może ulec stosownemu
przedłużeniu.
9. W przypadku, gdy w wyniku rozpatrzenia reklamacji przez Organizatora, roszczenia Klienta nie
zostały uwzględnione, Klient może dochodzić swoich roszeń przed właściwym sądem
powszechnym.